Crystal Symphony

Crystal  Symphony
"CrySe" i Sydney Harbor

lørdag den 5. februar 2011

Til Montevideo

De 3 næste byer, som vi kommer til, har alle et "mærkeligt" navn, hvis vi oversætter det direkte til dansk.
Monte vide eu  = Jeg ser et bjerg.
Buenos Aires   =  Gode vinde 
Rio de Janeiro  =  Januar floden,
men det var vel sådan Spaniolerne og Portugiserne gjorde dengang.
Det blev pluseligt ebbe i Puerto Madryn, så strandbreden blev mangedoblet og badegæsterne ligeledes.
Jeg skulle ellers have været til middag i Penguinsuite i aften, men jeg har fået "tickle cough", hvis I ellers kan gætte, hvad det er, så jeg benytter lejligheden til at pjække og i stedet tage en gang roomservice.
Her bestemmer jeg selv "dresscoden"
For at der alligevel , skal være lidt illustrationer har jeg taget lidt "pralebilleder".
Jeg forventer, at der kommer ordentlige billeder fra "Jeg ser et bjerg" og "Gode Vinde".


Strandbreden i Madryn ved ebbe








Dresscoden på room 9004 er anderledes


Det var ikke mig, der var ude at svømme for at tage dette billede

Ingen kommentarer:

Send en kommentar