Crystal Symphony

Crystal  Symphony
"CrySe" i Sydney Harbor

tirsdag den 10. marts 2015

Albany

Albany !

I dag kl. 0800 lagde Skipper til ved Pieren i Albany, så forsinkelsen fra tidligere var indhentet (22 knob hele vejen).

Jeg har lidt problemer med at disembarkation i Fremantle først startes kl. 0500 den 13. Mit fly til Singapore afgår fra Perth's Internationale Airport kl. 0640, og Crys-Se ligger i Fremantle. Der er ca. 45 minutters Taxi kørsel fra Fremantle til den Internationale Airport. Conciergen arbejder på problemet. Det ser ud til, at jeg undtagelsesvis får lovtil at forlade skuden 1. time før de andre.
Bloggen genoptages først, når jeg er kommet til  BKK.

Jeg tog vores Shuttle bus fra Pieren til downtown, og forsøgte at tage nogle billeder en route. Jeg opgav dog at gå på opdagelse i byen. Der var ikke noget at komme efter og dog  ??? Jeg blev ombord i shuttlen tilbage til Pieren.

 Ren nostalgi
 Bukseovergang ?
Amazing what
 Der var den !
 Art noveau - en halv Utzon
 Hun venter- men keder sig
Moderne Wind-farm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar