Crystal Symphony

Crystal  Symphony
"CrySe" i Sydney Harbor

lørdag den 8. januar 2011

Luxury Cruise Line | Crystal Cruises

Luxury Cruise Line Crystal Cruises

Ovenover er "lead linien"   =  Luxury Cruise Line Crystal Cruises.
Her vises  beskrivelsen af den første trediedel af hele krydstogtet,
samt tidtabellen for denne rejse.
Da jeg stadig mangler softwaren , der skal eksportere mine billeder
fra mit camera til min computer, kan det ende med, at jeg først kan
kan udgive disse billeder på bloggen, når jeg kommer hjem til min
anden computer, der har denne software.
Jeg forsøger stadig, at hente softwaren via internettet, men so far
er det ikke lykkedes.

1 kommentar:

  1. Kære Jens.
    Hermed en solrig hilsen fra Dronningmølle, hvor Dorrit og os hygger i det varme hus. Vi har fået dejlig mad og liflig vin. Dorrit vil gerne blive her i rigtig mange dage, men jeg skal jo desværre på arbejde i morgen. Vi håber, at det må lykkes for dig at få den "manglende dims" til din computer. Hurra for teknikkens vidunder.
    PS. Dorrit og Aage er ikke nogle vidundere med deres telefoner. De trykker på alle de forkerte knapper, mens de bander højlydt.
    Vi håber, at du nyder rejsen og de mange interessante tiltag, som er ombord.
    Vi tales jævnligt ved via din perfekte computer.

    Kærlig hilsen fra os alle 3 i Dronningmølle
    Underskrevet Marianne

    SvarSlet