Crystal Symphony

Crystal  Symphony
"CrySe" i Sydney Harbor

torsdag den 6. januar 2011

Til Cabo San Lucas, Mexico





Det er en lille by på sydspidsen af den californiske halvø - Baja (udtales Baha), vi har spanskkursus på programmet om bord , men da mit franske endnu ikke er på plads, deltager jeg ikke.
Til dinner sidder alle singlerne ved 8 mands borde, jeg sidder sammen med 2 fra Californien, 2 fra Alabama, 2 fra Texas og 1 fra Toronto, så det er internationalt.
The Captain Ralf Zander er fra Slesvig. Han bor i en lille landsby nær vikingebopladsen Haithabu i bunden af Schlien, når han ikke er på søen.
I dag står den på forelæsning af  Dr. Jay Wolff  om Mexicos Mayan - Aztec empire, og om hvordan den slemme Conquistador Cortez erobrede Mexico og stjal al guldet !
Senere i dag handler det om "the life and music of George M. Cohan" på godt og ondt.
I kender alle hans numre : Yankee doodle Dandy, Over there and Give my regards to Broadway m.m.
Så afsluttes dagen  med Captains Dinner iført smoking.
I morgen tidlig den 7/1-11  er vi så fremme ved Cabo San Lucas.
Billeder går det ikke så godt med,  mit camera vil ikke snakke med min computer. Jeg mangler et stykke software i min bærbare computer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar