Crystal Symphony

Crystal  Symphony
"CrySe" i Sydney Harbor

tirsdag den 4. januar 2011

Turen til LAX

So far so good !
Der er mange ting der hjemme synes ligetil, men så, når det kommer til stykket, langt fra fungerer, som jeg havde ventet.
F.eks. jeg ankom med British Airways til terminal 5 i London HeathRow og skal forlade  LHR med BA fra terminal 5.
Terminal 5 er helt ny, færdigbygget i 2008 og bruges stort set kun af  BA - "state of the art"  it should be, but it is a typical british "goat marked"
This transfer should have been a "Peace of cake", but  det indebar- ca 2,5 km's gang op og ned af trapper- igennem et security check, der sagde spar 2 til noget af det, jeg tidligere har været vant til, og til sidst et lille stykke med metro eller subway fra terminal 5 til terminal 5A for så igen at marchere ca 1 km til gate'n.
De 2 timers stop imellem de 2 flights forsvandt som dug for solen.
Da jeg så endelig kom til LAX ca. 1 time forsinket, føltes det, som om man på den amerikanske vestkyst endnu ikke har tilgivet englænderne, for "the Boston Teaparty" fortsatte, vi fik lov at køre airporten rundt flere gange, i henhold til the captain ca 3 miles, før vi efter 45 minutters sightseeing endelig nåede frem til vores gate.
Ok, jeg skulle jo alligevel bare ind på Hilton airport Hotel og vente på, at skibet skal skal sejle fra Long Beach havnen på onsdag. Jolly good fun as the english would have said.
    
    JP  (ikke Jyllandsposten, men mii-g)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar