Crystal Symphony

Crystal  Symphony
"CrySe" i Sydney Harbor

lørdag den 11. marts 2017

Pridal - Aventure dag 107.


Laem Chabang Bangkok dag 107.



Dag 107 havde Mette og Ulrik lovet at komme ned til Bangkoks havneby Laem Chabang. Det havde jeg glædet mig meget til.



Ganske rigtigt kl. ca. 1100 dukkede de op ved indgangen til Cruise terminal A 1, og det gik glat med at komme igennem kontrollen til Crystal Symphony.

Efter en rundvisning af skibet og lunch i Lido Restauranten fortsatte vi med eftermiddagsteen i Palm Court. Vi havde en meget hyggelig eftermiddag. Jeg takker mange gange for besøget, det er rart at se kendte ansigter efter så mange dage på rundfart.

En time før skibet skulle sejle videre til Sihanoukville kl. 1800, forventedes det at alle gæster havde forladt skibet. Vi tog afsked kl. 1700 efter et vellykket besøg, endnu en gang tak for besøget til Mette og Ulrik. Desværre fik jeg taget for få billeder, så I må nøjes med dem jeg huskede at tage.



 Gæt hvad dette billede viser
 eftermiddagste i Palm Court
 fra min veranda
 fra Skibets Hall
 En hjælpende hånd
 for at være helt sikker
Farvel og tak for besøget

Ingen kommentarer:

Send en kommentar