Crystal Symphony

Crystal  Symphony
"CrySe" i Sydney Harbor

onsdag den 15. marts 2017

Pridal -Aventure dag 109


Sihanoukville Cambodia til Ho Chi Minh Vietnam dag 109.



Dag 109 at Sea

.

I received an invitation to Cháo Mírng, Grand Voyagers, to Good Morning Vietnam in the Palm Court kl. 1100 – 1200, as part of the special Grand Voyagers group. Billeder senere!

Der var underholdning af skibets orkester, dansere og sangere, mens man spiste Vietnamesisk Brunch.   

De fleste af de nye officerer, der kom på i Singapore var der. Jeg fik en hyggelig snak med både Master, Hoteldirektøren, Cruisedirektøren og adskillige af de øvrige officerer. Vi kender efterhånden hinanden. Det var vældig hyggeligt. Jeg havde desværre ikke kameraet med, men vores fotograf tog et billede af mig, som jeg vil publicere efterfølgende.

I morgen har jeg tilmeldt mig en excursion i Mekong Deltaet den tager 8,5 timer, så det bliver tought.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar