Crystal Symphony

Crystal  Symphony
"CrySe" i Sydney Harbor

søndag den 8. januar 2017

Pridal - Aventure dag 42 - 43 - 44 - 45




Så er der friske blomster i State rummet mit!



Dag 42   ud med de gamle - spule verandaer fikse småting

Dag 43   ind med de nye -  lifeboat drill -  afgang

Dag 44   At Sea   

Enrichment programs and Penguin Party with Master.

1)      Diplomatic Anecdotage by Sir Roger Carrick. Make fun of previous colleagues – no good.

2)      Traveling into Space. By Dr. Jeffrey Hoffman (1000 Hrs. in Space). Very interesting details!

Jeg springer Pingvin partiet over. Jeg føler manglende ligestilling i Restauranten, kvinderne skal altid have menukortet og serveret deres ordre først. Der er 7 kvinder ved mit bord, så det er en langsommelig af faire. Ved room service, med samme menukort, er jeg number one. Jeg får alligevel ikke indført et ord med den knebren omkring la table ronde, hende fra Boston til højre og hende fra Florida til venstre, for ikke at tale om hende fra Canada, som overdøver hele bordet. Fat courage til i morgen, så ophører diskriminationen, I think.   

Dag 45 At Sea

Enrichment programs.

1)      Mrs. Kennedy and Me, by Clint Hill & Lisa McCubbin. Tilløbsstykke – Jacqueline is still in and stories from her bodyguard are “gefundenes fressen”

2)      New Zealand Introduction & Cities of the South, by Brian Lawrenson. He knew too little about New Zealand, many of us knew more, that is not good!

Lige indrunden: Party i Masters lokaler, bag broen, søndag aften kl. 2000. Det er snart blevet en vane med disse ”specielle” parties. Jeg går hen og bliver ”fordrukken”. Samtidigt flyder det ind med reklamegaver i massevis til os ”Grand Pacific Explorer”.

Diskriminationen ved la table ronde ophørt. Jeg er gået over til Room Service!

Bord 73  til Melbourne - ingen problemer



1 kommentar: