Crystal Symphony

Crystal  Symphony
"CrySe" i Sydney Harbor

søndag den 15. januar 2017

Pridal - Aventure dag 53


Auckland New Zealand    dag  53

Det var NZ for sidste gang i dette krydstogt, nu er det Sydney det gælder, ikke for sidste gang i denne itinerary, men næstsidste, før det går nordud.

Mit nye IWatch holder øje med distancen, jeg bevæger mig, og antal skridt, jeg bruger til det. CrySy var parkeret lige for enden af ”Queen”, eller strøget i Auckland. Jeg gik ca. 2 km op ad ”The golden mile”, som den  kaldes i Auckland. Tilbage på CrySy havde mit ur logget 3,82 km. Det var dagens motion. Vejret var perfekt 28 graders C og en let brise. Ingen ting at brokke sig over, Det bliver et kort afsnit til Bloggen. Nu kommer 2 dage at Sea in the Tasmanien Sea, inden vi når Sydney. Tids differencen falder fra 12 i NZ til kun 10 timer i Sydney.

I øvrigt, er det første gang, jeg har fået e-mail fra Facebook. Det skete den 14 januar, hvor de meddelte, at min Video nu var klar til at blive vist. For eventuelt at redigere detaljer, var der en henvisning, men den virkede ikke. Så de har tilsyneladende udgivet den tilpassede version, altså hele længden på små 11 minutter.  

Kameraet strejkede i dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar